maandag 8 januari 2018

Blauwe veters

Een half jaar geleden kocht ik deze snekers. In tegenstelling tot op het plaatje gaan deze schoenen gepaard met blauwe veters. Nu heb ik in het verleden nooit mijn veterstrikdiploma weten te behalen met als resultaat dat veters strikken bij mij altijd ietwat onhandig gaat en ik onlangs zelfs een veter gewoon stuk trok.
Op zich geen ramp zou je denken. Gewoon even naar de winkel om nieuwe veters te halen, maar toen kwam ik erachter hoe lastig het kan zijn om de juiste veters bij deze schoenen te vinden. Na tevergeefs diverse winkels van het plaatselijke winkelcentrum te zijn afgelopen heb ik de moed opgegeven. Hoe moeilijk kan het zijn? Het bleek een onmogelijke opgave om op een willekeurige zaterdagmiddag de juiste veters in de juiste kleur en van de juiste lengte bij deze sneakers te vinden.

Zoals ik het nu bekijk kan ik twee dingen doen: Of ik zet mijn principes aan de kant en betreed geheel tegen mijn gevoel van waardigheid in die vreselijke Hema, of ik wijk af van het oorspronkelijke plan en ga verder met witte veters in mijn sneakers. Ik denk dat ik voor de laatste optie ga!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home