maandag 19 december 2016

Laatste loodjes

Inmiddels zijn we begonnen aan de laatste twee weken van het jaar. Traditiegetrouw is december natuurlijk altijd een beetje een halve maand omdat het grootste gedeelte van werkend Nederland vrij heeft en is het overige deel van de werkende druk met eindrapportages en jaaroverzichten. De uitdrukking 'de laatste loodjes wegen het zwaarst' is dus hier van toepassing. Maar niet voor ondergetekende want, de laatste twee weken van 2016 beweeg ik mijn lichaam van kerstborrel naar kerstborrel ongeacht of deze zakelijk zijn of met vrienden. De eindejaarslijstjes laat ik hierbij maar even voor wat ze zijn om nog maar niet te spreken van de 'goede voornemens' want, ook hier doe ik niet aan.

En oh ja, het nieuwe jaar begin ik met mezelf verslepen van nieuwjaarsborrel naar nieuwjaarsborrel... Vervelend vooruitzicht!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home