maandag 12 juni 2017

Oor kaput

Jarenlang waren we onafscheidelijk. Waar ik ging, gingen zij ook. Tijdens een wandeling, op kantoor of in de auto (in het laatste geval maar één van de twee anders is het gevaarlijk), maar zij waren er altijd. Ze hielpen mij bij menig telefoongesprek en beter nog, lieten mij genieten van al die prachtige muzikale meesterwerken die er gemaakt zijn. En nu zijn ze stuk!
Vanavond hebben mij Apple oortjes de geest gegeven. Of beter gezegd; half verlamd want de rechterkant geeft geen geluid meer. :(

Gelukkig had ik nog nieuwe oordopjes op voorraad en dus hebben deze de plaats van hun voorganger ingenomen. Alleen zitten die nieuwe dan toch minder lekker dan de vorige zo lijkt het. Maar dat zal dan wel puur psychologisch zijn denk ik...

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home