zondag 14 mei 2017

RIP, lieve polo

Het is misschien wel de grootste irritatie binnen de vriendengroep; mijn liefde voor de polo! En dan heb ik het vanzelfsprekend over het kledingstuk en niet de vierwieler.. Je kunt je dus een voorstelling maken van mijn gemoedstoestand vanmiddag toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn lievelingspolo gescheurd uit de wasmachine is gekomen. Snik!
Nu is dit niet zijn eerste 'beschadiging' en eerlijk is eerlijk, ik heb deze polo ook wel helemaal afgedragen. Over het algemeen gooi ik spullen pas weg als ze echt kapot zijn. Die paar minuscule gaatjes (en dat is typerend voor mannen begreep ik laatst) konden dus nog wel, maar dit grote gapende gat aan de voorkant van de linkermouw zorgt ervoor dat dit kledingstuk alleen nog maar in te zetten is als poetsdoek. Wel jammer, want hij zat zo lekker!

Binnenkort dus maar weer eens shoppen voor een nieuwe. Gelukkig is winkelen echt mijn hobby. Not!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home