zaterdag 20 mei 2017

Tandpasta?

Ja hoor, het is weer zo ver... Alhoewel je het niet zou zeggen - omdat ik vanmiddag weer eens natgeregend ben - breekt de zomer weer aan. Erg fijn! Maar helaas betekent dit ook weer muggen. En ook dit jaar hebben ze me weer gevonden en is de eerste muggenbeet inmiddels een feit. Op de één of andere manier moeten die beesten mij altijd hebben waardoor ik ooit eens heb overwogen om mezelf te verhuren als 'muggen-afleider' want wie in mijn nabije omgeving slaapt blijft gegarandeerd muggenbult vrij.

Gelukkig weet oma raad en wat blijkt; je kunt een muggenbeet bestrijden met Tandpasta! Wrijf de tandpasta twee minuten op de muggenbeet en de jeuk zou moeten afnemen. Na een week zou de muggenbeet zelfs helemaal verdwenen moeten zijn. Vanavond maar eens proberen!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home