zaterdag 30 april 2016

Gecrashed

Ik heb de luxe dat ik de beschikking heb over twee telefoons. Een privé- en een zakelijk toestel. Voor alle privé zaken gebruik ik mijn eigen iPhone 6S maar, op de zaak moet op de 'kleintjes' worden gelet en dus werd mij daar de Samsung Galaxy S3 mini ter beschikking gesteld. Nu heb ik dit toestel een kleine twee jaar - wat voor een niet Apple mobiel best lang is met intensief zakelijk gebruik in achtneming - maar onlangs begonnen de problemen zich voor te doen. Zo werd het toestel erg traag en viel hij zo nu en dan uit omdat de batterij leeg zou zijn terwijl de indicator aangaf dat deze praktisch vol zou moeten zitten. Tot vandaag!

Vandaag besloot de telefoon definitief in staking te treden. Tenminste dat dacht ik, want na ongeveer een uurtje aan de lader starte deze zichzelf weer op. Nu denk ik dat de telefoon in het uurtje dat deze in 'coma' gelegen heeft een soort van onverklaarbare buitenaardse upgrade heeft gekregen want het display geeft enkel nog maar wat onverklaarbare strepen weer die moeiteloos als een geheime boodschap zouden kunnen worden geïnterpreteerd.

Voor wie mij niet gelooft, zie hier het levende bewijs:


Maandag mijn collega van facilities maar lief aankijken voor een nieuwe!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home