woensdag 18 mei 2016

9/11

Dat ze er aan de overkant van het water soms ietwat aparte ideeën op nahouden mag inmiddels bekend zijn maar, zojuist last is op de site van de Telegraaf een bericht dat slaat echt alles. Een Amerikaan wil geld ophalen om de aanslagen op de Twin Towers compleet te reconstrueren.

En ik citeer:
"Paul Salo, die nu in Thailand woont, is van plan om een Boeing 747 aan te schaffen om die vervolgens in een leegstaand gebouw te laten vliegen. Op die manier wil hij voor eens en voor altijd aantonen dat er sprake is van een samenzwering, schrijft The Sun."

Naast de beelden die we allemaal op TV hebben kunnen zijn staat het internet ook bol van samenzweringstheorieën over de aanslagen op 11 september. Persoonlijk weet ik niet zo goed wat ik moet geloven. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat zowel de 'officiële' lezing van de gebeurtenissen als wel de complottheorieën delen bevatten die weinig geloofwaardig zijn. Desondanks vind ik een complete reconstructie van de aanslagen ietwat ver gaan. Gelukkig legt hij e.a. middels een Youtube filmpje zelf uit:



Hij weet het mooi te brengen maar, volgens mij heeft deze meneer gewoon een paddestoel te veel gegeten..!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home