woensdag 11 mei 2016

The next generation

"Space: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its continuing mission to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before."

Het hoeft geen geheim te zijn dat, de nerd die ik ben, ik erg fan ben van science fiction series als bijvoorbeeld Star Trek. En dan met name de series 'The Next Generation' en 'Voyager' mag ik erg graag kijken. Blij verrast was ik dan ook toen ik vanmorgen dit artikel las waarin te lezen is dat de NASA 1284 nieuwe planeten heeft ontdekt waarvan er zelf enkele wel eens leefbaar zouden kunnen zijn. En misschien niet eens zo gek om dan maar eens te gaan fantaseren over een nieuwe wereld zoals bijvoorbeeld in de Star Trek series.

Mijn creatieve geest ziet een ideale wereld voor zich waarin er een zich een Starbucks bevind op iedere hoek van de straat, eten gratis is, de zon elke dag schijnt, de files zijn verdwenen, auto's gewoon 200 km/uur mogen rijden en zonder songfestival. En oh ja; wereldvrede. Was ik die bijna vergeten.

Ik zou zeggen: "Set a course for earth 2.0... Warp 9. Engage!"

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home