woensdag 29 juni 2016

Komen we er dan nooit vanaf?

Inmiddels is hij toch al meer dan 10 jaar niet meer in ons midden maar, toch blijft het een terugkerend fenomeen... Helaas!

Tot mijn grote schik las ik zojuist dit bericht waarin te lezen is dat er oud verloren werk is opgedoken van André Hazes. Het zou gaan om een nummer van ongeveer 36 jaar geleden. Dit gegeven alleen al wil wel iets zeggen over de kwaliteit. Ook is er een coverversie uit 1985 (mijn geboortejaar) van dit nummer in omloop uitgevoerd door het Paloma Trio.

Normaal gesproken zou ik, om de verhalen op deze weblog wat kracht bij te zetten, dit nummer middels een embedded Youtube code in de post plaatsen, ware het niet dat de (door ondergetekende democratisch opgestelde) huisregels van deze blog mij dit verbieden. Dit geheel om gehoorschade of psychische aandoeningen bij de lezers van deze weblog te voorkomen.

En nu maar hopen dat dit nummer, alleen al door het verhaal dat erachter schuil gaat, niet een enorme 'hit' gaat worden en de Nederlandse radio besluit dit tot in den treuren te gaan draaien. Mocht dit wel zo zijn dan duik ik gedurende de zomer periode onder in een safe-house met een stapel Kink FM Spotify lijsten...

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home