maandag 11 juli 2016

EK 2016

Ik ben niet de allergrootste voetbalfan maar, competities als een EK of WK volg ik meestal toch wel. Normaal gesproken is dit ook niet zo heel moeilijk omdat je er toch niet omheen kunt. Nederland was echter niet van de partij dit jaar waardoor het naar mijn idee ook een stuk minder leeft in het land. Zelf heb ik dus ook echt amper wat meegekregen van dit EK. Sterker nog, van het hele EK heb ik precies 40 minuten gezien dit jaar. Dit waren de laatste 10 minuten van de finale gisterenavond gevolgd door 30 minuten verlenging waarin João Moutinho voor Portugal de winnende 1-0 maakt en dit land daarmee het EK van 2016 wint. En hiermee is de voetbalgekte voorlopig ook weer even voorbij en is het weer rustig de komende twee jaar...

Overigens mooi om te zien hoe een lief Portugees kereltje een verslagen Franse supporter troost:



Sportief!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home