dinsdag 12 juli 2016

Marcella

Ik heb een nieuwe verslaving! Na het derde seizoen van The Following te hebben afgerond was ik van plan om eindelijk met The Walking Dead the beginnen totdat ik (heel aardig van Netflix) de melding kreeg over het bestaan van de nieuwe serie Marcella. Deze Britse detective, gaat over een ex-rechercheur die weer aan de slag gaat bij de politie nadat er een aantal moorden zijn gepleegd op precies dezelfde wijze als in een zaak die zij 10 jaar geleden onderzocht. En dit alles natuurlijk terwijl het in het leven van de hoofdpersoon ook nog wel het één en anders speelt. Het grote brein achter deze serie is Hans Rosenfeldt die ook onder andere The Bridge op zijn naam heeft staan.

Zonder ook maar één moment van mijn beeldscherm weg te kijken hebben ik de eerste twee afleveringen achterelkaar doorgekeken. Een ontzettend goede Britse detective die zeker de moeite waard is. Maar voor wie nog niet overtuigd is hierbij de trailer:



Inmiddels is het al best laat geworden maar, zal ik nog 'één' aflevering kijken..?

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home