zondag 3 juli 2016

Ruuddewild.nl

Terwijl ik dit zit te typen besef ik mezelf dat ik 'oud' aan het worden ben maar, soms mis ik simpelweg die oude radioshows van vroegah. Zo ben ik ontzettend blij met de terugkeer van van Kink FM in het radiolandschap maar ook op andere zenders waren programma's waar ik erg graag naar mocht luisteren. Één van deze programma's was Ruuddewild.nl op 3FM. Positief verrast was ik dan ook toen ik afgelopen week dit bericht las waarin werd aangekondigd dat Ruud de Wild weer een dagelijks programma gaat maken en wel op BNR Nieuwsradio. Maar er is meer...

In het kader van 50 jaar 3FM heeft KX Radio iedere woensdagavond een programma waarin Arjan Snijders oude programmamakers van 3FM ontvangt. Eerder al waren Gerard Ekdom, Frits Spits en Paul van der Lugt te gast en afgelopen woensdag was het de beurt aan Jeroen Kijk in de Vegte, Sander de Heer én Ruud de Wilt oftewel; de oude crew van Ruuddewild.nl.

Voor wie het gemist heeft is '50 jaar 3FM' op KX Radio via deze link terug te luisteren.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home