maandag 27 februari 2017

Nokstalgie

Ik zal niet ontkennen soms een behoorlijke gadget freak te zijn. Als jaren gebruik ik de Apple iPhone als mobiele telefoon en zou me geen leven zonder dit ding voor kunnen stellen. Op zich best 'verslavend' als je er zo over na denkt. Maar ondanks dit ben ik met mijn papieren organizer niet op alle vlakken high tech. Soms zijn dingen van vroeger gewoon leuk en dus was ik positief verrast met dit bericht op NU.nl over de revival van de Nokia 3310.

Het enige verschil met de oude Nokia is dat dit nieuwe toestel een kleurendisplay bevat dat ook iets groter is dan bij het oude model. Net als het oude type heeft ook dit toestel een fantastische batterij waarmee dit een ideale telefoon is voor vrouwen. Volgens de specs kan met dit toestel op één acculading 22 uur lang worden gebeld.


Maar uiteindelijk is het iedereen natuurlijk toe doen om het ouderwetse spelletje 'Snake' dat ook op dit toestel weer aanwezig is. En dit alles voor slechts 49 euro..!!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home