donderdag 16 maart 2017

Terrasjesweer

Ik zou nu natuurlijk een heel verhaal kunnen gaan typen over de tweede kamerverkiezingen van gisteren en me hierbij verbazend uitspreken over de grote winst voor de PVV omdat ik in mijn directe omgeving niemand ken die openlijk durft toe te geven op de partij van Wilders te hebben gestemd. Ook zou ik een kritische noot kunnen uiten tegen iedereen die strategisch op de VVD heeft gestemd en daarmee deze uitslag een heel onrealistisch beeld geeft van ons politieke landschap.
Dit alles doe ik echter niet want, er zijn belangrijkere zaken..

Gisteren was het namelijk voor de eerste keer 'terrasjesweer' en dus is ondergetekende na het uitbrengen van zijn stem - overigens niet op de VVD of PVV - keihard doorgereden naar het terras alwaar ik op een blauwe zetel heb mogen genieten van de zon, rosé en een klein biefstukje. Kort gezegd, om in politieke termen te blijven; de stemming zit er goed in!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home