woensdag 25 april 2018

Kwik-Fit zegt sorry!

Tik, krak en toen zat er in ene een barst in de voorruit van het groene monster. Geen probleem, want ik ben hier tegen verzekerd. Even bellen voor een afspraak dus en zo kwam ik via mijn verzekering uit bij de glasafdeling van Kwik-Fit. De reparatie stond gepland voor afgelopen maandag tussen 12:00 en 17:00 uur. Dus sta ik netjes om kwart voor twaalf bij de vestiging om mijn autosleutels in te leveren. Tot zo ver nog niets aan de hand.
Totdat vervolgens om iets na vier uur de telefoon ging en de mevrouw van het hoofdkantoor mij moest vertellen dat er nog niets met de auto gebeurd was omdat ze door een fout in het systeem geen glasmonteur beschikbaar hadden, was ik zacht gezegd not amused. Zeker omdat door de huidige drukte er weer een paar weken zou duren voordat er weer plek is.

Gelukkig heeft Kwik-Fit in ieder geval 1 capabele medewerkster in dienst met sterke communicatieve vaardigheden en een goed inlevingsvermogen. Hoe vervelend de situatie ook is, deze mevrouw - wiens naam ik ben vergeten op te schrijven - deed erg haar best e.a. zo goed mogelijk op te lossen. Toen ze vervolgens nog aanbood om de 75 euro eigen risico voor hun rekening te nemen was ik content.
Maar toen vanmorgen de deurbel ging en ik dit boeket in ontvangst nam was ik blij verrast.


En zo zie je maar weer dat iedereen fouten kan maken, maar het is de manier waarop je er vervolgens mee om gaat waarmee je punten kunt scoren... Dankjewel Kwik-Fit mevrouw!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home