vrijdag 13 mei 2016

Instagram

Eergisteren heeft Instagram een update gekregen en dat is niet geheel onopgemerkt gebleven. Wat begon als een app waarop je, dan al niet met filter, een foto kon plaatsen, is Instagram inmiddels uitgegroeid tot één van de belangrijkste social media platformen en dus reden voor Instagram om zijn vormgeving inclusief icoon over een hele andere boeg te gooien. En dit levert verdeelde reacties op...

Het mag inmiddels bekend zijn dat grote veranderingen de mensheid in twee kampen verdelen. Aan de ene kant heb je de voorstanders en aan de andere kant de tegenstanders. Deze laatste groep, naar mijn idee de grootste groep, zijn de mensen hierdoor helemaal van slag raken omdat wij als mensen daar nu eenmaal slecht tegen veranderingen kunnen. De afgelopen dagen staan de social media bol van grappen over de nieuwe look van Instagram waarvan in deze toch wel het meest hilarisch vind:


Gelukkig zijn wij mensen ook weer snel gewend en weten we over een paar dagen niet eens meer hoe de oude look van Instagram eruit ziet. We kunnen dus met een gerust hart door gaan met het posten van; "kijk mij eens mooi zijn, kijk mij eens een grote vis gevangen hebben, kijk mij eens lekker eten hebben, kijk mijn nieuwe truitje en kijk mij eens hard trainen in de sportschool" foto's.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home