maandag 16 mei 2016

Kink: The Next Generation

Nee, geen nieuwe post over een oude televisieserie van 'Star Trek' maar, over één van mijn andere (misschien wel grotere) liefdes namelijk: muziek! Afgelopen tijd heb ik hier het één en ander geschreven over de terugkeer van Kink FM in het Nederlandse radiolandschap.

Blij als een kind was ik dan ook toen ik, wederom op de Facebookpagina van Kink, las dat de herlancering nu echt vorm begint aan te nemen en de eerste nieuwe medewerkers inmiddels bekend zijn. Iemand zei ooit eens tegen mij: "geduld is een schone zaak" maar, op dit moment heb ik daar even geen boodschap aan. Als een soort overactieve hond die aan zijn mand gebonden is totdat hij uitgelaten gaat worden, giert het ongeduld door mijn lichaam. Ik kan niet wachten...

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home