maandag 20 maart 2017

Interniet (2)

Laat ik het afkloppen, maar soms lossen problemen zichzelf op...

Nadat ik afgelopen dagen heb zitten wachten op een belletje van de monteur om een afspraak te maken voor het fixen van mijn internet, zag ik vanmiddag bij thuiskomst tot mijn grote verrassing dat het lampje op het modem dat tot vandaag steeds wild stond te knipperen - als indicatie dat er iets mis zou zijn - nu in ene rustig aan het branden is.
Toch heb ik het zekere maar even voor het onzekere genomen en weer in de telefoon geklommen naar de helpdesk van mijn internetprovider. Nadat de lijn wederom door de sympathieke XS4all medewerker is doorgemeten kwamen de verlossende woorden: "probleem opgelost" en kan ik weer naar hartelust Netflix'en en Spoify'en (is dat een woord?) Case closed!!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home