zondag 17 juli 2016

Pokémon (2)

Wie niet kon wachten had de app natuurlijk al maar, vanaf gisteren is de app ook officieel gelanceerd in Nederland. Ik vrees dan ook dat de rage, die toch al enorm uit de hand gelopen is, hiermee alleen nog maar erger zal worden. In Central Park is de massahysterie inmiddels al uitgebroken en in Floria zijn zelfs al enkele Pokémon spelers beschoten. Maar gelukkig zitten er (kennelijk) ook positieve punten aan de app. Volgens zeggen is dit namelijk de ideale manier om een date te scoren. Vraag me dan alleen af in welke doelgroep je hiervoor je toekomstige partner moet zoeken...

Natuurlijk kon ook ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de app gedownload. Het spel is kennelijk dermate populair dat de servers het er moeilijk mee hebben. Maar wat bleek toen ik er eenmaal doorheen was; inderdaad, ik had een Pokémon in mijn woonkamer. En gevangen uiteraard!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home