donderdag 21 april 2016

Naaktrestaurant

Het mag inmiddels geen geheim meer zijn dat ik een culinair hoogstandje op z'n tijd wel kan waarderen. Zo mag ik graag genieten van een mooi gerecht onder het genot van goed gezelschap. Echter naast een naaktstrand en een nudistencamping is er vanaf juni in het centrum van Londen ook een naaktrestaurant. In het restaurant dat 'The Bunyadi' zal gaan heten zal, naast de bezoekers, ook het bedienend personeel in het Adams kostuum rondlopen.

Nu heb ik bij sommige restaurants wel eens het idee dat het bedienend personeel niet alleen wordt geselecteerd op kennis van de etiquette maar, ook op het uiterlijk. Normaal gesproken zou ik dit plat en oppervlakkig vinden maar, in dit geval is het denk ik geen overbodige luxe. Maar hoe zit dat dan met de gasten? Het gezelschap dat bij jou aan tafel zit kun je over het algemeen zelf selecteren. Dit is echter niet het geval voor de gasten die aan het tafeltje naast je zitten. Als dit een stel van 'gevorderde' leeftijd betreft vraag ik me af of dit de eetlust wel ten goede zal komen. Wie wil er nu naast een naakte oude 'pruim' zitten...

En dat is dan ook meteen mijn dirty mind. Producten als 'asperges, gepofte aardappel, citroen en sesamzaad' krijgen hiermee in mijn beleving alleen wel een heel andere betekenis. Voor wie, net als ik, redelijk visueel is ingesteld en door het lezen van deze post voor de komende maanden genezen is van een vreetkick, excuus!

Gelukkig zal er naast 'naakt' gedeelte ook een ruimte worden gereserveerd voor mensen die er de voorkeur aangeven hun kleren aan te houden. Persoonlijk denk ik dat ik hier toch wel de voorkeur aan zal geven...!

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home